Вакансія бренд-менеджер в GRANDTOURISM

Офіційному представнику світових брендів товарів для спорту та активного відпочинку компанії GRANDTOURISM терміново потрібен
бренд-менеджер по роботі з ключовими брендами.
Метою посади є розвиток спортивних брендів TYR та TRIHARD на українському ринку, підвищення їх рівня впізнаваності в Україні та формування певного іміджу щодо позиціювання та маркетингової стратегії для подальшого зростання продажів та розвитку бізнесу.
Потрібно працювати з партнерами — амбасадорами брендів, впливовими лідерами думок, відомими тренерами та спортсменами А також організаціями, спортивними клубами, профільними асоціаціями, організаторами заходів та спортивних івентів.
В посадові обов’язки входить:
- PR та розвиток відносин з медіа, журналістами, розробка та проведення необхідних PR заходів (прес-конференцій, презентацій тощо). Координація напрямку соціальних і благодійних програм брендів. Участь у розробці концепцій благодійних проектів, пошук партнерів до реалізації соціальних програм.
- Ведення переговорів та укладення договорів з партнерами. Контроль виконання партнерських угод.
- Побудова команди за напрямком, в тому числі залучення волонтерів та фрилансерів за необхідністю. Управління командою.
- Співпраця з відділом маркетингу та продажів для забезпечення координації дій щодо розвитку та просування брендів.
- З метою систематизації роботи потрібно вести бази даних партнерів наших брендів, створювати операційні плани роботи з партнерами - плани-календарі подій, медіа плани тощо.
- Ведення звітності по всім напрямкам та оцінка ефективності маркетингових активностей.
- Написання внутрішніх та зовнішніх бріфів, прес-релізів, технічних завдань
А також потрібно координувати напрямок створення візуального контенту: саме розробку концепцій, організацію та проведення фото- та відео-сесій, в тому числі на цільових заходах, а саме — пошук та робота з підрядниками: дизайнерами, фотографами, поліграфічними компаніями. Готувати візуальні матеріали: роздавальні, презентаційні та рекламні матеріали, стенди. Ведення фото- та відеобанку. Робота з контентом від материнських брендів.
Для цього потрібно:
- мати вищу освіту, перевагою буде профільна в галузі маркетингу або PR,
- досвід у маркетингу на аналогічній посаді зі спортивними брендами від 2-х років, або пов’язаний з просуванням товарів спортивної тематики.
- потрібно бути в курсі, що таке спортивні івенти, розуміти чим дихає наша цільова аудиторія.
- досвід в комунікаціях з лідерами думок, івент-менеджменті, та PR спортивного напрямку. Бажано мати теплі відносини з медіа та іншими зацікавленими сторонами. Тому, великим плюсом буде знання спортивного ринку України, спортивний бекграунд, або досвід просування спортивних товарів світового рівня.
- знання та вміння проведення презентацій та публічних виступів.
- грамотне використовування візуального контенту для роботи.
- високе письмове та усне володіння українською мовою та вміння вести переговори. Знання англійської на рівні вище середнього буде перевагою.
Якщо ви вмієте ефективно працювати в команді та спрямовуватися на досягненні спільних цілей та успіху, відповідальні та креативні у вирішенні завдань та пошуку нових можливостей — ми бачимо вас у нашій команді, можливо в режимі парт-тайму, або повної зайнятості, тому що нам потрібен саме результат.
Але найголовніше — бажання і можливість рости з нами, пропонувати ідеї для просування та розвитку брендів світового рівня для спорту в Україні, а наша команда дуже чекає на свого бренд-менеджера.
Роботи буде багато: цікавої та різної, яка гідно оплачується – конкурентна: ставка + премії за особливі досягнення у розбудові свого напрямку та внесок у розвиток брендів. Робота у вихідні дні оплачується додатково
Чекаємо на ваше резюме, в якому висвітлено досвід та попередні досягнення за адресою: hello@grandtourism.com.ua
Leave a Comment