Офіційному представнику світових брендів товарів для спорту та активного відпочинку компанії GRANDTOURISM терміново потрібен

бренд-менеджер по роботі з ключовими брендами.

 

Метою  посади є розвиток спортивних брендів TYR та TRIHARD на українському ринку,  підвищення їх рівня впізнаваності в Україні та формування певного іміджу щодо позиціювання та маркетингової стратегії для подальшого зростання продажів та розвитку бізнесу.

 

Потрібно працювати з партнерами — амбасадорами брендів, впливовими лідерами думок, відомими тренерами та спортсменами А також організаціями,  спортивними клубами, профільними асоціаціями, організаторами заходів та спортивних івентів.

 

В посадові обов’язки входить

  • PR та розвиток відносин з медіа, журналістами, розробка та проведення необхідних PR заходів (прес-конференцій, презентацій тощо). Координація напрямку соціальних і благодійних програм брендів. Участь у розробці концепцій благодійних проектів, пошук партнерів до  реалізації соціальних програм. 
  • Ведення переговорів та укладення договорів з партнерами. Контроль виконання партнерських угод.
  • Побудова команди за напрямком, в тому числі залучення волонтерів та фрилансерів за необхідністю. Управління командою.
  • Співпраця з відділом маркетингу та продажів для забезпечення координації  дій щодо розвитку та просування брендів. 
  • З метою систематизації роботи потрібно вести  бази даних партнерів наших брендів, створювати операційні плани роботи з партнерами - плани-календарі подій, медіа плани тощо.  
  • Ведення звітності по всім напрямкам та оцінка ефективності маркетингових активностей. 
  • Написання внутрішніх та зовнішніх бріфів, прес-релізів, технічних завдань

 

А також потрібно координувати напрямок створення візуального контенту: саме розробку концепцій, організацію та проведення фото- та відео-сесій, в тому числі на цільових заходах, а саме — пошук та робота з підрядниками: дизайнерами, фотографами, поліграфічними компаніями. Готувати візуальні матеріали: роздавальні, презентаційні та рекламні матеріали, стенди. Ведення фото- та відеобанку. Робота з контентом від материнських брендів.

 

Для цього потрібно:

  • мати вищу освіту, перевагою буде профільна в галузі маркетингу або PR,
  • досвід у маркетингу на аналогічній посаді зі спортивними брендами від 2-х років, або пов’язаний з просуванням товарів спортивної тематики.
  • потрібно бути в курсі, що таке спортивні івенти, розуміти чим дихає наша цільова аудиторія.
  • досвід в комунікаціях з лідерами думок, івент-менеджменті, та PR спортивного напрямку.  Бажано мати теплі відносини з медіа та іншими зацікавленими сторонами.  Тому, великим плюсом буде знання спортивного ринку України,  спортивний бекграунд, або досвід просування спортивних товарів світового рівня.
  • знання та вміння проведення презентацій та публічних виступів.
  • грамотне використовування візуального контенту для роботи. 
  • високе письмове та усне володіння українською мовою та вміння вести переговори. Знання англійської на рівні вище середнього буде перевагою.

Якщо ви вмієте ефективно працювати в команді та спрямовуватися на досягненні спільних цілей та успіху, відповідальні та креативні у вирішенні завдань та пошуку нових можливостей — ми бачимо вас  у нашій команді, можливо в режимі парт-тайму, або повної зайнятості, тому що нам потрібен саме результат.

 

 Але найголовніше — бажання і можливість рости з нами, пропонувати ідеї для просування та розвитку брендів світового рівня для спорту в Україні, а наша команда дуже чекає на свого бренд-менеджера.

 

Роботи буде багато: цікавої та різної, яка гідно оплачується – конкурентна: ставка + премії за особливі досягнення у розбудові свого напрямку та внесок у розвиток брендів. Робота у вихідні дні оплачується додатково

Чекаємо на ваше резюме, в якому висвітлено досвід та  попередні досягнення за адресою: hello@grandtourism.com.ua